اقا رادین اقا رادین ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
کلبه خاطرات نفس خالهکلبه خاطرات نفس خاله، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
عشق مامان و باباشعشق مامان و باباش، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

رادین نفس خاله

اقا رادینم بزرگ شده

1393/5/17 10:47
نویسنده : خاله ی رادین
786 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس خاااااااااااااااااااااالهبوس

نمیدونی دل خاله چقدر برات تنگ شده با اینکه الان فقط 1 هفتست برگشتید تهران اما الان محتاجم تا فقط یه ثانیه بغلت کنمغمگین

تا الان چیزی ازت تو وبلاگ ننوشته بودم هر پستی که گذاشته بودم عکس بود.اما الان اومدم تا بهت بگم که چقدر بزرگ شدی عشقم.

تیر ماه وقتی که امتحانام تموم شد همراتون اومدم تهران و یه ماه خونتون موندم تا وقتی مامان و بابات میرن سر کار تو دیگه نری مهدکودک و بمونی خونه پیش خاله...وقتی تهران بودم نمیتونستی خوب چهار دست و پا بری و خودتو رو زمین میکشیدی اما چند روز پیش که اومدی شمال دیدم ماشالا اینقدر خوب و سریع چهار دست و پا میری که دیگه کسی نمیتونه جلوتو بگیرهسکوت

قربونت بشم که نتونستیم برا مرواریدات جشن بگیریم نمیدونم چی شد که جشن نگرفتیم اما عزیز جون گفت دفعه ی دیگه که اومدید شمال برات یه جشن خووووب میگیریمدلغک

الهی خاله فدای اون 6 تا مروارید قشنگت بشه....تازه با اون مرواریدای خطرناکت هم بازوی منو چنان گازی گرفتی که به اندازه ی یه گردو کبود شدهگریهاما فدای سرت عشقمممممممممخندونک

خیلی کارا بلدی انجام بدی مثلــــــــــــــــــــــــــــــــــا:

خیلی خوب میتونی برقصی و دست بزنی...تازه الانا وقتی دست میزنی همراش جیغ هم میکشی که مثلا داری اهنگ میخونیتشویق

اگه بغل داداش مهیار باشی بغل هیشکی نمیری حتی مامانت.کلا با داداشی رابطه ی خوبی داریشاکی

تازه گیا هم چهار دست و پا میری و با کمکم یه چیزی به زور خودتو نیگه میداری تا رو پاهات بایستی.خودمم یه چند بار امتحان کردم که بدون کمک چیزی رو پاهات بایستی اما فقط چند ثانیه تونستی و بعدش افتادی همین قدرشم عالیه عزیزممممحبت

وقتی یکی دستاشو باز میکنه که بری بغلش تو هم دستاتو باز میکنی و میپری بغلشبغل

عاااااااااشق حمومی وقتی میبرنت حموم دیگه دوست نداری بیای بیرون اما از اب دریا میترسیآرام

از کالسکه هم میترسی توش نمیشینیترسو

وقتی ضحی (دخترخالت) گریه میکنه با تعجب نگاش میکنی....اهل حسودی و این حرفا هم نیستی وقتی مامانو بابات ضحی رو بغل میکنن عین خیالتم نیستعجب

عاشق پستونکتی بدون اون اصلا خوابت نمیبره خداروشکر این پستونکت هست وگرنه خوابوندنت عذابی بودخواب آلود

عاشق اینی که بری گردش حتی اگه با باباییت تا دم در برید و یکمی تو شهرکتون بگردید خیالت راحت میشه.

وقتی اومده بودید شمال رفتیم جنگل...با هم نشستیم رو تاب اینقدر تاب بازی کردیم که خوابت برد دوربین همرامون نبود ازت عکس بگیریم خیلی جای قشنگی بود حیف شدقهر

رادین نفس خاله خیلی دوست دارم.فقط یه ثانیه کنار تو بودن برام ارزوهه کاش میتونستم واسه همیشه پیشت باشم تا دیگه وقتی مامان و بابات میرن سر کار تو نری مهد،اخه وقتی میری مهد کودک بدجوری سرما میخوری.غمگین

نفسم به نفس تو بنده عاشقتم خاله جووووووونیمحبتبوس

به امید روزی که خودت این نوشته هارو بخونی عزیزکممممممممفرشته

 

 

پسندها (8)

نظرات (17)

خاله سانی
17 مرداد 93 11:13
اخیییییی عزیزم احساستو درک میکنم که چقدر رادین جونو دوست داری.هزار ماشا..عزیزم افرین به این پیشرفتات.مرواریداتم مبارک باشه گل پسریانشا.. به زودی زود بازم همو ببینید پاسخ به خاله سانی: واااااااای ممنون که درکم میکنی و میفهمی که چقدر دوسش دارم.مرسی خاله جونیایشالااااااااااااااا
مامان بهراد
17 مرداد 93 18:51
رادین جون خوش به حالت با این خاله مهربون خاله ها همه مهربون هستن. آفرین با این کارهای جدیدی که یاد گرفتی پاسخ به مامان بهراد: مرسی عزیزم. ممنونم خاله جونی
ابجی سجا
17 مرداد 93 21:43
واسه دشت مهربونیت مترسکی میشم تا هیچ وقت غم وغصه دوروبرت پیدا نشه! پاسخ:
مامان صدرا
17 مرداد 93 21:58
به به رادین جونم ماشالله دیگه برا خودت اقایی شدی روز به روز بزرگتر رادین جونم خوش به حالت با این خاله ی مهربون صدرای من خاله نداره خاله ی مهربون چه زیبا احساسات ودلتنگیت رو بیان کردی پاسخ به مامان صدرا: بلههههههههههههههههههههههه دیگه من میشم خاله ی صدرا جووووونی مرسی عزیزم.
مامان آنیسا
18 مرداد 93 7:49
عزیزم چه خاله بااحساسی خوش به حال رادین جون پاسخ به مامان انیسا: فدات شم مرسی.....
نیلوفر
18 مرداد 93 10:47
افرین عسلکم با این تعریف هایی که شما میکنید من مشتاق شدم بغلش کنم پاسخ به نیلوفر: خخخخخخخخخخ مرسی عزیزم
مامی آتریسا جون
18 مرداد 93 17:54
سلام عزیزم، حسودیم شد ؛ آخه آتریسای من خاله نداره ماشالله خیلی نازه پاسخ به مامان اتریسا: سلام گلم.اخی عزیزممممممممم... مرسی
ارسطو و مامانش
19 مرداد 93 0:12
خدا حفظش کنه خاله. ارسطو هم بدون پستونک محاله بخوابه. راستی اهل کجایید خاله ؟؟؟ پاسخ به ارسطو: مرسی عزیزم. خخخخخخخخخخخخخ.ما برا بابلیم اما رادین تهرانه
ارسطو و مامانش
19 مرداد 93 2:54
سلام دوست مهربون آپم بدو بیا عکسای ارسطو رو تو مزارع و گلها ببین ......`....%%%. ......`,%%%%%%` ........(¯`°v°´¯) .....`,%%;,%,%%% .........(_.^._) ..,%%; %%% %%% ...`%/% %//%%%_% ..%(%%, %% %/; %% ..%_ %%.%/%__/%% ..,%% / %%;%% .............`| / ...............|(.___;@@;.,..;@@; ...............|.| __@@@.;@@@; ...............|.|____ |/_____ |/___ ممنونم پاسخ به ارسطو: چشم اومدممم
خاله خانوم
19 مرداد 93 4:43
وای چه لحظه های خوبی . دعا کن این دو ماه تا خاله شدن منم بگذره تا منم این لحظه ها رو حس کنم .راستی منم برای عشق خاله پست جدید گذاشتم دوست داشتی سربزن پاسخ به خاله خانوم: امیدوارم به زودی زود بتونی خواهرزادتوووووو تو بغلت بگیری عزیزم. اومدم.
**مامان جون**
19 مرداد 93 9:44
ممنونم که به بهمون سرزدی باافتخارلینک شدی عزیزم پاسخ به مامان جون: مرسی گلم.شما هم لینکی
مامان رسا
20 مرداد 93 13:23
سلام به خاله رادین جون بازم از این جیگر عکس ومطلب بذارین منم خاله هستم ومیدونم الان چقد رادین جونو دوستداری از طرف من روی گلش رو ببوس پاسخ به مامان رسا: سلام عزیزم.چشمم هر وقت اومد ازش عکس میگیرم و میزارم.مرسی حتما
ابجی سجا
21 مرداد 93 15:49
لبخند زدی بهار با آن آمد یک باغ پر از نرگس و ریحان آمد ای دست بلند آسمان در دستت من نام تو را خواندم و باران آمد
ابجی سجا
21 مرداد 93 15:49
بامطلب وعكساي سجا ابيم پاسخ به ابجی سجا: اومدم عزیزم.
مامان مهیار کوچولو
21 مرداد 93 20:51
وای وای چه پسر خوشگلی هزار ماشاالله... الهی که خدا از بلا حفظش کنه .. راستی خاله جون ممنون که به وب پسر گلم سر زدید..میبوسمت آقا رادین پاسخ به مامان مهیارکوچولو: مرسی اقا مهیار شما هم خیلی نازه ممنونم عزیزم. خواهش میکنم....مرسی خاله جوووووووووووووووووووووونی
ارسطو و مامانش
24 مرداد 93 0:44
سلام خاله مهربوووووون. ممنونم که سر زدی نی نی رو ببوس پاسخ به مامان ارسطو: سلام مامان ارسطو کوچولو.خواهش میکنم مرززززززززززززززززززززززسی
مامان کسری
25 مرداد 93 15:26
سلام خاله جان من هر چی براتون مینویسم ثبت نمیشه منتظر تبادل لینک هستم الانم که مینویسم نمیدونم ثبت میشه یانه !!!!!!!! پاسخ: سلام عزیزم....با افتخار شما لینک شدی گلمممممممم.