اقا رادین اقا رادین ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
کلبه خاطرات نفس خالهکلبه خاطرات نفس خاله، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
عشق مامان و باباشعشق مامان و باباش، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

رادین نفس خاله

سلاااااااااااااااااااااام اینم اولین عکسای رادین برای اشنایی با دوستاش

1393/4/31 19:48
نویسنده : خاله ی رادین
329 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلاااااااااااااااااااااا

قربون اون ژستت برم

قشنگترینمممممممممممم

چه با عینک جیگرههههههههههههه

رادین متفکر

و اینم اخریـــــــــش

رادین شما 2 ماهه دیگه وارد یکسال میشی میدونم دیر برات وبلاگ درست کردم اما قول میدم از این به بعد همه ی خاطره ها و عکساتو توش بزارم...همه زندگیمی بخدا خیلی دوست دارم عشقم

منو رادین خیلی دوستون داریم نی نی های عزیز

مراقب خودتون باشید بای بای

پسندها (9)

نظرات (6)

ابجی سجا
31 تیر 93 20:18
مثل هر برگ سفید مثل هر سطر جدید مثل شعرهای بی قافیه من! خالی از تکراره شوق بودن تو ... دیدن تو ...
ابجی سجا
2 مرداد 93 16:28
درسته تنهایی رو دوست ندارم ولی . . . دوست دارم تو قلب تو تنها باشم...
ابجی سجا
2 مرداد 93 16:32
تومديريت ني ني وبلاك.. ميزنيم سن وشمارش متولدين امروز سن رادين جون رو كه مينويسي بعدميزني تايد ديكه خودش نشون ميده تو وبش پاسخ به ابجی سجا: مرسی عزیزمممممممممممم
ابجی سجا
3 مرداد 93 12:20
دلم دریا میخواهد دریایی آرام با کمرنگی آبی ک صدای موج هایش آرامش یاد تورا میدهد ...
نیلوفر
3 مرداد 93 19:58
نی نی خیلی نازیه با اون چشماشاز طرف من ببوسینش پاسخ به نیلوفر: مررررررسی چشماتون قشنگ میبینه....حتما
مامان فرهام
4 مرداد 93 11:35
سلام چه پسملی نازی ...خدا حفظش کنه براتون ... با افتخار لینک شدید عزیزم امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم ...ممنون که به ما سر زدین پاسخ به مامان فرهام: سلام مرسی...ممنونم...شما هم لینکی گلم....بلهههههه که میشیم خواهش از شما هم ممنونممم