اقا رادین اقا رادین ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
کلبه خاطرات نفس خالهکلبه خاطرات نفس خاله، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
عشق مامان و باباشعشق مامان و باباش، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

رادین نفس خاله

بالاخره رفتم پیش اقا رادین

1393/6/21 10:25
نویسنده : خاله ی رادین
792 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رادین جونم و سلام همه ی نی نی هااااای گل.

زیادی وقت ندارم.فقط بگم که من بالاخره به ارزوم رسیدم و رفتم تهران اما بعد تهران وقتی که اومدم شمال یهو جور شد و من رفتم مشهد و اونجا به نت دسترسی نداشتم که اپ کنم واسه همین یکمی دیر شد.

چشای ضحی جونی هم یه خورده خوب شده فعلا دارو میخوره تا ببینیم چی میشه...

رادین جوووووونم مامانت یه مرخصی 10 روزه گرفته و تو مامانت قراره 1شنبه بیاید شمال منم میخوام بیام خونه ی عزیز پیش تو و چون اونجا به نت دسترسی ندارم نمیتونم 10 روزی اپ کنم اما بعدش میام با یه عالمه عکس...

فعلا هم عکساااااااااای عشقم تو ادامه مطلبه بفرماییـــــــــــــــــــــــدبوس

اولین روزی که اومدم پیشت شبش با هم ساعت 9 رفتیم پارک خیلی خوش گذشت...

فدای ژستت بشم منننننننننننننننننننننن

ســــــخت مشغول لگو بازی

چشاتو خاله بخوره

اینجا داری دوچرختو ناز میکنی یه صدایی از خودت در میاری میمیرم از خنده

قربووووووووووون خنده های از ته دلت بشم نانزنینمممممم

                                        نظر یادتون نره

پسندها (11)

نظرات (19)

مامان فرهام
21 شهریور 93 17:10
عزیزم چشمت روشن خاله مهربون...ایشاله همیشه خوش باشی پاسخ: مرسی گلم
ارسطو و مامانش( محدثه)
21 شهریور 93 17:17
سلام عزیزم چطوری؟ حتما خوش گذشتا؟؟؟؟ رادین خوشکله چه بانمک شده تو این عکسا. قربونت بشم پســـــــــــــــــــــری... خوشحال شدم که چشای ضحی جونم داره بهتر میـــــــــــــــــــــشه. خاله جون زیـــــــــــــــــــــــــــــــــارتت قبـــــــــــــــــــــــــــــــــــول پاسخ: سلام گلم قربونت برم شما چطوری؟ وااااای اره خیلی خوب بود. میسی خاله جونم اره خداروشکر داره بهتر میشه... واااااای مرررررررررررررررررررررررررررررررررسی عزیزم.ایشالا قسمت شما بشه.
خاله سانی
21 شهریور 93 19:21
خدا رو شکر که چشای ضحی جون بهتر شده ایشا.. هرچه زودتر خوب خوب شه.. ای جووونم ایشا.. همیشه رو لبات خنده باشه عزیزمخیلی خوشگل بودن عکساش پاسخ: اره واقعا خداروشکر.ایشالا مرسی خاله ی مهربون
ابجی سجا
21 شهریور 93 22:05
دوستت دارم هایت را به کسی نگو نگه دار برای خودم من جانم را برای شنیدنش کنار گذاشته ام پاسخ:
خاله جووووونی
22 شهریور 93 14:02
پاسخ:
مامان آنیسا
22 شهریور 93 14:20
عزیزم پاسخ:
raha
22 شهریور 93 15:23
قالب های کودکانه و کارتونی زیبا به همرا اسلاید شو برای نمایش عکس کوچولوی نازتون تو قسمت هدی قالب عکس یه نی نی ناز هسا . شما با جایگزین کردن لینک عکس نی نی خودتون تو کد قالب می تونین عکس دختر نازتونو نمایش بدین . اگه اینکارو بلد نیستین ما کمکتون میکنیم فقط کافیه عکس نی نی تونو برامون بفرستین و قالب مورد نظرتونو انتخاب کنین
مهربوون
22 شهریور 93 15:23
خوش بگذره بهتووون پاسخ: فدات
مامان صدرا
22 شهریور 93 21:50
اخی فدای پسملی گل که روز به روز خوشبلتر واقاتر میشه خدارو شکر که چشای ضحی جون داره خوب میشه
آریا و مامانی وبابایی
23 شهریور 93 9:42
بلخره به آرزوت رسیدی خاله جونی خوش به حال رادین جون خاله ای به این خوبی داره که حاظره جونشم واسش بده راستی خدارو شکر ضحی جونم هم داره بهتر میشه راستی گلم زیارتت هم قبول باشه
مامان کسری
23 شهریور 93 11:49
سلام خاله بهتر از ادرس وبلاگ من عوض شده عزیزم اگر تمایل داشتی این آدرس لینک کنید
رضوان
23 شهریور 93 16:59
چه عالی پس رفتی پیش رادین جووونی
نیلوفر
27 شهریور 93 9:53
الهی قربون این اقا رادین بشم. خاله اپم.
مُحدثه ツ مامان ارســــــــــطو ツ
27 شهریور 93 15:21
بدو بیا عکسای جدید و قشنگ... دخمل دایی و ارسطو
نیلوفر
30 شهریور 93 9:06
خاله اپم بدو بیا.
مُحدثه ツ مامان ارســــــــــطو ツ
31 شهریور 93 23:00
یه پست واسه ماه مهر بیا ببین خاله جونی ............................ کاش هرگز زنگ تفریحی نبود//جمع بودن بود و تفریقی نبود کاش می شد باز کوچک می شدیم//لا اقل یک روز کودک می شدیم یاد آن آموزگار ساده پوش //یاد آن گچ ها که بودش روی دوش ای معلم نام و هم یا دت به خیر//یاد درس آب و بابایت به خیر ای دبستانی ترین احساس من بازگرد این مشق ها راخط بزن
خاله سانی
1 مهر 93 13:59
جیگر طلا تولدت مبارک باشه عزیزممممممم ایشا.. 120 سالگیت
خاله محمدطاها
1 مهر 93 21:47
سلام خاله دمت گرم عاشقتم چقدر ما خاله ها خوبیم رادین جونم خیلی جیگر پیش ما هم بیاید
محدثه، مامان ارسطو
16 مهر 93 18:08
سلام خاله ی ذادین ما هم به رادینی رای میدیم گلم......