اقا رادین اقا رادین ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
کلبه خاطرات نفس خالهکلبه خاطرات نفس خاله، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
عشق مامان و باباشعشق مامان و باباش، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

رادین نفس خاله

میخوام بیام پیشت

1393/6/8 10:37
نویسنده : خاله ی رادین
1,115 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی خالهمحبت

یه خبر خوب برات دارم شاید فردا به احتمال 50درصد بیام خونتووووون....نمیدونی چقدر خوشحالم با اینکه هنوز معلوم نیست.

حالا اگه گفتی همراه کی؟؟؟؟؟همراه ضحی جوووونی و مامان و باباشآرام

اخه میدونی که چشای ضحی جونی یه جوری شده نمیدونم چی شده یکی میگه ماه گرفتگیه یکی میگه خوب میشه یکی میگه نمیشه نمیدونم

حالا قراره امروز بعد از ظهر برا هزارمین بار ببرنش یه دکتر دیگه اگه اون دکتر گفت باید ببریدش تهران فردا صبح میایم تهرانغمگینخندونک

بعدشم ضحی جونی فردا که اومد شبش بر میگرده اما من میمونم با خودتون 5شنبه بر میگردم شمال هوووووووووورا نمیدونی که چقدر خوش حالم البته میگم شایدم نیایم تهرانگریه

عااااااااااشقتم نفس خالهبوس

(خاله های مهربون توروخدا برای چشای ضحی جونم دعا کنید که زودتر خوب بشه مرسی)

بفرمایید ادامه مطلب با عکسای دوتا عشقولیای خودمخندونک

و اینم از ضحی جوووووونی من قربونت بشه خالهبوس

تو عکس بالا چشاش خوب بود اما حالا این شدهگریهگریهبراش دعا کنید لطفا....خاله های مهربون میگم شما تا حالا کسی از اشناهاتون خدایی نکرده این طوری نشده؟؟اگه شده نمیدونید چکار کردن؟؟؟پیش چه دکتری بردن؟؟؟ممنون میشم بهم جواب بدیدغمگین

خــــــــــــــــــــــــــــب اینم از عــــــشق خاله که داره واسه خواب بال بال میزنهخواب آلود

خخخخخخ چه محو TV شدهقه قهه

فداااااااااای خودت و اون ژستات بشممحبت

اقا رادین در هر حالتی میتونه دست بزنه قربونش بره خالهبوس

من دیووونه ی این عکـــــــــس اخرممممم وااااااااااااااااااااااااااااایگیجمحبت

نظر و دعا برای ضحی جونی یادتون نره لطفا خیلی دوستون دارم بابای

پسندها (8)

نظرات (21)

مامان آنیسا
8 شهریور 93 11:05
آخی عزیزم خیلی ناراحت شدم واسه ضحی جون من تا حالا همچین چیزی نشنیده بودم ایشالا که هر چه زودتر چشای قشنگت خوب بشه خاله جون پاسخ: قربونت برم مرسی عزیزم
خاله سانی
8 شهریور 93 12:26
اخی عزیزمم ایشا.. هرچه زودتر چشای قشنگت خوب بشه ضحی جوون عکسای رادین جونی هم خیلی خوشگلن.اونی که خوابش میاد خیلی باحاله پاسخ: مرسی فداتشم ایشالا... خخخخخخخخ اره ممنون
مامان بهراد
8 شهریور 93 12:28
الهی ضحی کوچولو ایشالا زود زود خوب بشه. رادین جون خیلی عکسهات قشنگن ایشالا خاله زود بیاد پیشت پاسخ: ایشالا...مرسی خاله جووووووونی ووووووووووووی اره خداکنه
مامی آتریسا جون
8 شهریور 93 13:32
ایشالله که هیچی نیست ضحی جونم، زودی خوب خوب میشی عزیزم، نه عزیزم تا حالا ندیدم ولی فکر نمی کنم چیز حادی باشه، ایشالله که نیست، چقدر مامان و باباش اذیت میشن الهی که هر چه زودتر مشکل ضحی جون رفع بشه فدای رادین جونم بشم که خاله ای می خواد بیاد پیشت پاسخ: ایشالا...مرسی خااااااااااااااااااااله جوووووووووونی
مامان صدرا
8 شهریور 93 15:42
اخی الهی فدات شم خیلی ناراحت شدم انشالله به زودی خوب بشه چشای قشنگ ضحی جون رادین جونم انشالله خاله جونی زودی بیاد پیشت تا تنها نمونی همیشه شاد باشین پاسخ: خدانکنه عزیزم ایشالا....فکر نکنم بتوووووووونم برم قربونت برم همچنین عزیزممممممممم
رضوان
8 شهریور 93 16:17
چه عالای که میخوای بیای پیش رادینی... اما طفلی ضحی پاسخ: اره خیلی خوبه اما هنوز معلوم نیست
ارسطو و مامانش( محدثه)
8 شهریور 93 16:32
قربون ضحی جونم برم. الهی که زودی خوب بشه خدایا چشای این طفل معصومم رو خوب کن... درد هم داره؟ نا آرامه؟ الهی من فداش بشم. خیلی ناراحت شدم. انشالله که هیچی نیست و زودی خوب میشه. پاسخ: فداتشم مرسی عزیزم...نه درد نداره اما هر وقت زیاد گریه میکنه بزرگتر میشه.قربونت برم که اینقدر گلی عزیزممم
ارسطو و مامانش( محدثه)
8 شهریور 93 16:33
عکسهای رادین جونم هم خیلی ماهه. قربونش برم من. خوش بحال خاله جونش که میره پیشش. ده تا بوسش کن برام پاسخ: مرسی خاله جووووووووووووونی چشمممممم
آریا و مامانی وبابایی
9 شهریور 93 10:22
الهی بمیرم واسه ضحی جونم انشاالله خوب خوب میشه .براش دعا میکنم . برای خاله جون هم دعا میکنم که موقعیت پیش بیاد که بره پیش رادین جونی و کلی باهم خوش بگذرونن
ابجی سجا
9 شهریور 93 14:29
آمدن را از باد و باران بیاموز رفتن را از دل مـن.
مادر فرشته ها
9 شهریور 93 19:14
عزیییزمیییییی،ببخش دیر اومدم خاله جونی،صدهزارتا بوس برا رادین جونم
مامان لیلی
10 شهریور 93 13:04
برای ضحی کوچولو از صمیم قلبم دعا میکنم
مامانی
10 شهریور 93 15:37
از خدای مهربون که هیچ وقت بنده هاشو تنها نمی ذاره وتو هر شرایطی یار و یاورشونه میخوام ضحی جون رو زود زود خوب کنه به امید اون روزی که یه پست از خوب شدن این کوچولو بزارید . رادین جون عکساتم خیلی نازه مثل خودت معلومه که داری کم کم شلوغ کاریاتو شروع میکنی جیگر
ارسطو و مامانش( محدثه)
13 شهریور 93 14:38
@...@______!____________!_______@....@ _______@...........@_____!__________!______@............@ _____@..................@_____!_______!____.@.....................@ ____@....من .................@___!_____!___@.............آپم.........@ __.@................................@__!___!__@.....................................@ __@................آپم..................@_!_!_@.............آپم.....................@ _@..........................................@!.!@.............................................@ __@.....................بدو بییا............@@............بدو بیا.......................@ ___@..........................................@............................................@ _____.@................................@***@..................................@ _________@.......................@*****@.........................@ ____________@..................@****@....................@ __________@.......................@***@.........................@ .______.@...............................@*@................................@ _____@....................................@@........................................@ ___@........................................@@.............................................@ __@...........منتظررررم...............@_@........زود بیا زوده زود..............@ __@....................................@______@.......................................@ ____@.............................@_________.@...............................@ ______@.....................@______________@.....................@ _________@.........@_____________________@.........@ پاسخ: اومدم
ارسطو و مامانش
13 شهریور 93 14:38
خاله جونی رفتی پیش رادین خوشکله؟ چشای ضحی جون چطوره بهتر شد؟ پاسخ: اره عزیزم رفتم...اره بهتر شد
مامان فرهام
13 شهریور 93 17:39
عزیز دلم حتما چشای ناز ضحی جون خوب میشه ... من براش خیلی دعا میکنم پاسخ: مرسی عزیزمممممممممممممممممممممممم
mina
15 شهریور 93 10:38
عزیزم طفلکی چه قدر گناه داره.انشالله کوچولوی نازتون هرچه زودتر خوب شه.خوشحال میشم به وبلاگ برادر زاده منم سر بزنی WWW.amiralimoein.persianblog.ir پاسخ: ایشالا مرسی از اینکه اومدید.چشم حتما
مهربوون
16 شهریور 93 19:48
براش دعا میکنم ایشالا چیز خاصی نیست و زودی خوب میشه... مخصوصا الان که وقت اذانه پاسخ: قربونتون برم ممنونم ازتون
ابجی سجا
19 شهریور 93 14:58
ااااااااابيم پاسخ: اومدم
مهربوون
20 شهریور 93 10:16
خصوصی😍 پاسخ: چشمممم
ارسطو و مامانش( محدثه)
20 شهریور 93 16:08
سلام خاله. رفتی پیش نفست آپ نمیکنی ما عکسلی جدیدشو ببینیم. راستی چشای ضحی چی شد تشخیص دادن.. الهی زود زود خوب بشه پاسخ: سلام عزیزم.چرا اپ میکنم فلا وقت ندارم. دارم دادن تا ببینیم بخوره و جی میشه.فداتشم مرسی