اقا رادین اقا رادین ، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره
کلبه خاطرات نفس خالهکلبه خاطرات نفس خاله، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
عشق مامان و باباشعشق مامان و باباش، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

رادین نفس خاله

عکس+مطلب از رادین جوووووونم

1393/6/1 12:19
نویسنده : خاله ی رادین
724 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس خاله....

تا نیم ساعت پیش پیشم بودی اما دیگه باید بر میگشتید تهران اخه مرخصی مامانی و باباییت تموم شدهغمگین

اما تو همین چند روزی هم که پیشم بودی یه عالمه بازی کردیم و بهمون خوش گذشتمحبت

حالتم خیلی بهتر شده تبت قطع شده فقط یه ذره سرفه میکنی که اونم زود زود خوب میشه ایشالاآرام

تازه 5شنبه دندونیت بود خیلی خوش گذشت مهمونی خاصی نبود اما با وجود تو همه چی عالیهبوس

رادین جونم عزیز هم همراتون اومد تهران تا تو این چند روزم نری مهد و حالت کامل خوب شهبغل

جمعه با هم رفتیم دریا خیلی خوش گذشت زیاد شنا نکردی اخه از اب دریا میترسی اما من خیلی شنا کردم ولی حیف که اصا یادمون رفت حتی 1عکسم ازت بندازیمگریه

از جشنتم زیاد عکس ندارم اخه خیلی سرمون شلوغ بود تو هم که لج اومده بودی و گریه میکردی وقتی یکمی خوب شدی یه چند تا عکس ازت گرفتمخطا

قبل ماه مهر میخوام بیام تهران فقط دعا کن به مامانت مرخصی بدن بتونید بیاید دنبالم خودم که شب و روز دارم دعا میکنم خخخخخندونک

من عاااااااااااشقتم رادینبوسبوسبوسبوس

عکسا تو ادامه مطلب

این عکسارو همین که اومدی خونه ی عزیز جون ازت گرفتم با کمک در ایستاده بودی و هی میکوبیدی به در و میخندیدیخندونک

تو این عکسم بدون کمک من رو پاهات ایستادی تا من ازت عکس بگیرم اما یکم زشت شدی خخخخخخجالت

اینجا هم کلاه سربازی داداش مهیارو گذاشتم رو سرت تو هم هی میخواستی بگیریشنه

اینجا هم داشتی با من دالی بازی میکردیسکوت

قربونت بشم که میخواستی منو بخندونیمحبت

این عکسا هم از تو لب تابتون برداشتم....اینجا نشستی رو زانوهات عزیزکممممممممبوس

اقا رادین ورزشکار که با بابایش ورزش میکنهمتنظر

رادین فضووووووول خانخندونک

اونجا چکار میکنی اخه خاله؟؟؟؟؟؟؟

این عکستم رو تختت ایستادی و داری با لبات مامانیت رو میخندونیمحبت

 عکسای جشنت.....اینا تزئینا زیاد بودن ولی جا نشد اینجا بزارمغمگین

اینم از اقااااا داماد جییییییییییییییییییییییگر

قربون چشای خوشرنگت برمزیبا

دوست جونیای رادین...اندیا،نیایش،نوریا،اناهیتا و اقا رادین....یه چند نفر دیگه هم بودن که عکس نگرفتن

شربتش خوشمزست خاله؟؟؟

اینم کیکت....کیکت با اینکه ساده بود اما خیلی خوشمزه بود

تمووووووووووووووم شد نظر یادتون نره دوستای گلممممممممممممم بابای

پسندها (8)

نظرات (18)

رضوان
1 شهریور 93 15:18
جووونم رادین کوچولو...چ عالی که عزیز مبخواط چند روزی پیش رادینی باشه... خاله جونی خب اگه ب مامانی مرخصی ندادن خودت با اتوبوس برو تهران خخخخخ :-D پاسخ: اره خیلی خووووووووووووووبه بهم اجازه نمیدن خودم برم خخخخخخخخخ
ارسطو و مامانش
1 شهریور 93 17:34
الهی چه عکسای نازی؟؟؟ جشن دندونیت مبارک رادین خوشکله.... خاله جونش دستت درد نکنه از بابت این همه مهربونیت پاسخ: مرسی خاله جوووووووونی.... فداتشم ممنون
مامی آتریسا جون
1 شهریور 93 17:35
الهـــــــــــــی فدای ایستادنت بشم من ایشالله زودی راه می افتی جیگری خاله کلاه سربازیش وووووووووووووووووووووو ایشالله که همیشه به خوشی و شادی دور هم جمع شین خاله چه دوستای نازی داری رادین جونم پاسخ: خدانکنه خاله جوونی...ایشالا خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ مرسی عزیزم
ارسطو و مامانش
1 شهریور 93 18:54
¸.•)´ (.•´ *´¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) .;"(¸.•´ (¸.•` (`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´) «`'•.¸.¤ ســـــــلام ، من آپ کردما منتظر حضورت هستم ¤.¸.•'´» .:"(¸.•´ (¸.•` (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸) `'•.¸`'•.¸) ¸.•´ ( `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ پاسخ: چشم اومدم
مامان صدرا
1 شهریور 93 20:07
سلام خاله جونـــــــــــــی خوبین ؟خوشین؟رادین جونمونم هم 1000ماشالله خوب شدن دیگه ؟خوشحال شدم که رادین تنها نیست وعزیز جونش پیششه جشن دندونی رادین جون مبارک انشالله به سلامتی از مرواریدات استفاده کنی خاله جونـــــــــــــــــــــــــــــی .مببببببببببببببببباررررررررررررررررررررکککککککککککککککهههههههههههه پاسخ: سلام مامان صدرا.قربونت برم شما خوبی؟؟بله خداروشکر بهتره...مرسی عزیزم. فدای شما
خاله ی بنیتا
1 شهریور 93 22:14
ای جونم رادین کوچولوخدا روشکر که خوب شده ایشا.. یه کوچولو سرفه هاشم زودی خوب بشه خیلی خوشکلن عکساش عزیزم هزار ماشا.. خیلی نازه تزیینات و کیکشم خوشکله امیدوارم بتونی بری پیششون خاله ی مهربون پاسخ: مرسی عزیزممممم......وااااای ممنونم گلمممممممممم
ارسطو و مامانش
2 شهریور 93 1:01
سلام عزیزم. ارسطوی من یک سال و چهار ماهشه. خاله جونی شما خودت چند سالته؟؟؟ پاسخ: عزیزممممممممممممم. میام وبلاگتون
ابجی سجا
2 شهریور 93 14:13
همان بالا بمان ! لذت می برم وقتی همه ب من میگویند تاج سرت زیباست
آریا و مامانی وبابایی
2 شهریور 93 18:51
عزیزم پس معلومه به خاله و خواهر زاده کلی خوش گذشته . همیشه شاد باشید . پاسخ: بلهههههههههههههههههه خیلی خوش گذشت
مامان بهراد
3 شهریور 93 11:18
رادین جون قدر این خاله مهربون رو باید بدونی ها خدا رو شکر که رادین بهتره. چه جالب رادین اول دندونهای بالا رو درآورده! پاسخ: قربونت بشم مرسی...یه دونه بالا در اورد یه دونه پایین دوباره یه دونه بالا و پایین بازم همین طور که کلا میشه 6تا مروارید خووووووشمل
نظافت منزل
4 شهریور 93 11:45
چه خاله مهربونی .خوش به حال رادین بچه من که خاله نداره چکار کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پاسخ: قربون شما....من میشم خاله ی بچه ی شما خخخخ
fatima
4 شهریور 93 14:57
سلام دوستم.... به وبلاگ من یه سر بزن خیلی خوشحال میشم اگه بیای نظر یادت نره.... منتظرتم....... پاسخ: سلام....چشم.
ابجی سجا
4 شهریور 93 21:38
هیچکس بر نیمکت پارک تنهایی نمینشیند یا یار در بر است یا یاد یار در سر تقدیم به تو که یادت همیشه و هرجا با منه پاسخ: فدات
نیلوفر
4 شهریور 93 21:52
الهییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی پاسخ:
مامان آنیسا
6 شهریور 93 13:56
خوش به حالت زادین جونی که همچین خاله نازی داری پاسخ: قربونت برم عزیزم شما هم خیلی گلـــــــــــی
مامان آنیسا
6 شهریور 93 13:57
دراومدن دندونات مبارک عزیزم پاسخ: مرسی خاله جونی
ارسطو و مامانش( محدثه)
7 شهریور 93 0:22
خاله رادین جووووون روزت مبارک پاسخ: مـــــــــــرسی عزیزمممممممممممممممم
مامان فرهام
13 شهریور 93 17:44
عزیز خاله حسابی برای خودت مرد شدی ...ماشااله بزرگ شدی آفرین گل پسر پاسخ: میسی خاله جونمممم